Ressurser
Kjernen i vår virksomhet
Vi hjelper deg med alle dine behov for opplæring, reservedeler, support og reparasjoner. Vi håndterer tusenvis av supportsaker og reparasjoner hvert år og har 30 års erfaring med alle typer merkeapplikasjoner. Nedenfor finner du en oversikt over de tekniske tjenestene vi tilbyr.
Avtaleprodukter
GravoCare Serviceavtale og GravoCare Supportavtale utgjør vårt totalservice-konsept. Våre avtaler lar deg konsentrere deg om kjernevirksomheten. Vi gir deg 100% forutsigbarhet og kontroll over driftskostnadene. Serviceavtalen inkluderer programvareoppgraderinger + Support + Service + deler, Supportavtalen inkluderer programvareoppgraderinger + Support.
Support / fjernstyring
Vi håndterer over tusen supporthenvendelser hvert år. For å kunne hjelpe deg raskest mulig, benytter vi oss av et internettbasert fjernstyringsverktøy. Vi samarbeider med deg på et felles skjermbilde og kan på denne måten hjelpe deg med tekniske og brukermessige utfordringer raskt og effektiv.
Service / reparasjoner
Vårt verksted i Drammen utfører årlig hundrevis av små og store serviceoppdrag. Maskinene fra Gravograph, Technifor og Propen er solide og profesjonellt bygget, men hard bruk gjennom mange år sliter på føringer, lagre og elektronikk. Dersom du ønsker at vi skal utføre service i dine lokaler, gjør vi selvfølgelig det.
Reservedeler
Vi lagerfører de aller fleste slite- og reservedeler. Hvis vi ikke har delen du trenger på lager her i Norge, bestiller vi raskt med UPS Express fra produsenten i Frankrike. Vi tilbyr både reparasjon av din defekte komponent (Standard Exchange der vi bytter din defekte del med en fabrikkreparert del) og fabrikksnye deler.
Installasjon / opplæring / kurs
Alle våre systemer bestående av maskin og programvare, leveres med installasjon og opplæring inkludert i prisen (reisekostnader kommer i tillegg). Vi leverer også etterutdanning av nye operatører i dine lokaler. Med vårt kurskonsept GravoCare Academy tilbyr vi også generelle kurs i bruk av vår programvare og maskiner.