Support
Send en e-post der du forklarer hva du trenger hjelp med. Ta med ditt navn og hvordan vi enklest kan kontakte deg. Du vil motta en bekreftelse fra vårt supportsystem. Behold ID-nummeret i emnefeltet i all fremtidig kommunikasjon.
support@gravograph.no / 67 17 82 00 + tast 2
Supportavtale – Hjelp når du trenger det
Vår Supportavtale passer for deg som ønsker forutsigbarhet i ditt maskinhold. Avtalen gir økt lønnsomhet ved at du unngår alle kostnader ved telefonsupport / fjernstyring og du har alltid den siste versjonen av Gravostyle programvare.
Vårt løfte
Vi forplikter oss til å løse problemet så raskt som mulig slik at du kan gjenoppta produksjonen etter et uhell eller feilsituasjon. Vi løser problemet raskt, og din maskin fortsetter å generere inntekter.
Hva inneholder avtalen?
GravoCare Supportavtale dekker Support og programvareoppgraderinger i avtaleperioden. Du har prioritet på teknikertid foran kunder uten Supportavtale. Se våre betingelser.
Hva sier våre kunder?
«– Gravograph er en leverandør som vet å ta vare på sine kunder. Er det problemer hos oss, kommer de på minuttet. De har alltid reservedeler på lager, og leverer dagen etter vi ringer. Det er ikke mange som klarer å opprettholde samme servicegrad som Gravograph gjør i dag»
Remi Svendsen, JRL Automasjon AS